Arkiv för dagen “december 23, 2011”

Julklappsinslagning.

Jag har altrat en liten tunn plåtask, lämplig att lägga en liten julklpp i. Ett presentkort kanske?…  Papperen kommer från Pion Design.

Lite dekorationer i nederkant.

Granen har fått sig både ett lager snöfärg, och glitterpasta från Viva Decor. Jättefint att kombinera! Lite svårt att fota bara…

Även runt kanterna på asken har jag lagt tjockt med snöfärg. Här har jag lagt i ett grövre glitter i färgen innan  den torkade.

Tack för titten! ♥

Här kommer Tomtemor!

På självaste Julafton kommer Tomten, det vet väl alla? Men när kommer egentligen Tomtemor?… Hon verkar leva rätt undanskymt, så nu får hon lite uppmärksamhet här! ☺
Jag har vikt och dekorerat denna av papper från Maja Design.

Hår och hatt med snö, och snöbollar.

Hela Tomtemor, även halskragen, har fått snöfärg på sig för en vintrigare känsla. En liten halsduk har hon också fått, för att hålla värmen.

Dekorationerna runt om klänningen är klippta ur mönsterpapperet. Jag har även satt fast lite rosetter och pärlor runt om.

Tack för titten, och God Jul önskar jag och Tomtemor! ♥

Inläggsnavigering