Julkorgar

Hej på Er

Vi närmar oss julen hela tiden och därför så blir det en hel del Julpyssel hos mig nu för tiden.
I dag så tänkte jag dela med mig av lite Julkorgar som jag har gjort.

Dessa Julkorgar är super trevliga att ha på sitt eget bord med Julgodis i och även att kunna ge
bort i Julpresent.

Material till dessa korgar är Röd Cardstock till själva korgarna, Grön Cardstock till bladen som är
gjort av en Magnolia die, Vita cardstock till grankvistar.
Sedan så är det vita rosor, vita rosknoppar, röda pyntbär, Julband, spets och pärlor.

Hoppas att ni gillar och att jag kan inspirera Er lite till ett göra egna korgar

Ett tips som man kan göra om man inte vill fläta sin egen korg är att hitta en ask eller kartong i lagom
storlek som man kan klä in med cardstock och montera på ett handtag och sedan dekorera efter önskemål
så vips så får man en Julkorg även på detta sätt

Tack för mig och lycka till med Ert Julpyssel

Hälsningar och kramar från Inger

Single Post Navigation

6 tankar om “Julkorgar

  1. Carina skrev den :

    Jättesöta korgar! Verkligen inspiration!

  2. Jättefina korgar Inger! Som vanligt ser man hur mycket tid du lägger ner för varje grej du gör, så otroligt välarbetat! Kram Rosa

  3. ååå så fina jag skulle inte alls tacka nej till att få en sådan korg full med julgodis, du är så duktig Inger

  4. Ofattbart underbart vackra!! Har inte ord!!!
    Har ju dessutom sett dem irl ( en blå bor t o m hos mig) så jag vet hur oerhört välgjorda de är!
    Tack för inspirationen !!!
    Kram!!

  5. Verkligen jättefina! Det syns att du har lagt ner mycket tid på varje korg. Tack för tipsen och inspirationen.

  6. Vackra korgar, o vilket jobb du lägger ner på alla dina fina alster 🙂

Lämna en kommentar