Väderkvarn

jag har gjort två väderkvarnar och är ganska nöjd med resultatet

 kom på att dom vore fina som lampor och testade men var tvungen att hitta en ledlampa eftersom det annars blev för varmt

 på Rusta hade dom fejkljus (av stearin) som gick på batteri och dom var perfekta för att lysa upp mina små väderkvarnar en blev en alla hjärtansdag present till min mor den andra står i mitt vardagsrum och lyser upp lite.

jag har inte dekorerat så mycket det behövs inte riktigt men lite blommor och sedan  brads för att att hålla ihop vingarna.

Single Post Navigation

4 tankar om “Väderkvarn

  1. WOW så läcker!
    Det blev ju supersnyggt med lampan i 🙂
    Kram Anette

  2. Superläckert! 🙂 Själv har jag inte ens hunnit börja med husvagnen än…

  3. Du ska absolut vara super nöjd så läckert det blev:) KRAM 🙂

  4. Jättefint! 😀
    Gillar idéen med lampan!
    Kram

Lämna en kommentar