Arkiv för dagen “januari 19, 2009”

Tävlingsbidrag nr 8 LO/kort

Nu har det kommit ytterligare ett underbart bidrag till tävlingen denna månad.

*Dansar runt av lycka*

En vacker lo med en söt liten pojke som heter Joel 🙂

tavlingsbidrag-nr8-jan

Tack så mycket för ditt bidrag Lena.

Kram Anette

Pysselträffen i Knaften

Jag har haft en helt underbar helg. 🙂

I lördags var jag och min mamma i Knaften på en helt fantastiskt rolig pysselträff som min goa dt Erika ordnat.

Vi skrattade så otroligt mycket denna dag att det kändes som träningsvärk dagen efter 😉

* Underbart *

knaften1knaften2knaften3knaften4

knaften5knaften6knaften7knaften8

På söndagen så fyllde min äldsta dotter 17 år så då grattade vi henne.

Jag har blivit ombedd att lägga upp min lo som jag gjorde på träffen och lydig som jag är så gör jag ju som jag blivit tillsagd 😉

Jag har fått mig en ”bladmamma” som hjälpt mig få till bladen.

Tack snälla Camilla för all hjälp.

Sedan har jag ju mitt ”alfabetsproffs” som lånad ut sitt underbara  Quickutz alfabet till mig så jag fick stansa ut de fina bokstäverna.

Tack älskade Erika för din hjälp.

Så här blev min lo ”Änglar finns” med min älskade dotter Engla 🙂

engla-lo-knaften

engla-knaften-detalj1  engla-knaften-detalj3  engla-knaften-detalj4 

engla-knaften-detalj2

Jag hoppas att alla ni andra också haft en underbar helg.

Välkomna tillbaka till bloggen.

Kram Anette

Tävlingsbidrag nr 7 LO/kort

Dagens tredje bidrag är ett underbart kort i milda härliga färger.

tavlingsbidrag-nr6-kort-januari

Tack så mycket Annika för ditt härliga kort till vår tävling.

Kram Anette

Tävlingsbidrag nr 6 LO/kort

Dagens andra bidrag är en underbar lo med en söt liten tjej 🙂

tavlingsbidrag-nr6-lo-1

tavlingsbidrag-nr6-lo-detalj  tavlingsbidrag-nr6-lo-detalj21

Tack så mycket Marita för ditt härliga bidrag.

Underbart foto 😉

Kram Anette

Tävlingsbidrag nr 8 skiss

God morgon

Det har kommit några nya härliga alster till tävlingarna 🙂

Först ut blir en skiss, den är superläcker och ritad av Marita.

tavlingsbidrag-nr8-skiss

Tack snälla Marita för att du vill vara med i vår januari tävling.

Kram Anette

Användning av distresser

Detta härliga tips har jag fått av Ulrica.

Det ligger redan några inspirerande inlägg om användning av distresser på nätet, men jag tycker att det är så underbart vad man kan göra med dessa så det får gärna upprepas.

Så en del av er har säkert redan sett tips och trix på detta, men för några är det nytt. 🙂

Tack snälla Ulrica för ditt tips till min blogg.

Kram Anette

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *

Hej på er!

Jag hade tänkt att jag äntligen ska visa er hur ni kan använda distresser, stämplar & embossing.

För att göra tagsen jag har gjort behöver ni en blending tool & distresser i olika färger, bara att vraka & välja! =) Stämplar som ni självklart väljer efter eget tycke,

 

nya-tags-015

tagdistress-nettan2

tag-distress-nettan1

tagdistress-nettan3

tag2

tags-ink8inktag11

inktag16

inktag15

tag1

tag-ink7

tags-ink3

tags-ink4

tre-tag

Kram Ulrica

Inläggsnavigering